Informace pro pacienty
Vyšetření u nás je možné pouze po předchozím objednání. Prosíme, dodržujte datum a čas. Pozdní příchozí budou přeobjednáni na jiný termín. Po příchodu do čekárny je nutné se ihned přihlásit sestře.
Aktualizujte si změny zdravotní pojišťovny, adresy a telefonních čísel u sestry v ambulanci.
Při příchodu na vyšetření jste povinni se prokázat platným průkazem pojištěnce. Bez průkazu pojištěnce nelze pacienta ošetřit.
Telefonické konzultace a informace o výsledcích laboratorního vyšetření je možné po předchozí domluvě.
Jestliže se nemůžete dostavit na svůj domluvený termín kontroly, včas nás informujte.
Pokud jste nemocní, telefonicky nás kontaktujte a pokusíme se najít náhradní termín.
Informace E-recepty:
E-recepty je možné objednávat e-mailem na adrese alergologie.recepty@homolka.cz nebo telefonicky.
V e-mailu musí být informace – celé jméno, rodné číslo nebo číslo pojištění, konkrétní lék ordinovaný naším lékařem a tel. číslo, na které e-recept pošleme.
Pokud jste nebyli více než rok na kontrole v naší odborné ambulanci, je nutné se nejprve objednat k lékaři, teprve po vyšetření vám rádi e-recept zašleme.
E-recept má omezenou platnost 14 kalendářních dní od vystavení. Po této době již není možnost e-recept vyzvednout. Hlídejte si proto tuto dobu. V případě nevyzvednutí z důvodu exspirace (vypršení platnosti) receptu, si náhradní recept bude možno vyzvednout pouze osobně v ordinaci.